Genel Bilgiler
Reklamcılık önlisans programı ile çağın gereklerine uygun, eğitimli ve mesleki sorumluluklar yönünden gerekli donanıma sahip reklamcılar yetiştirerek ihtiyaç duyulan eğitimli reklamcı talebine cevap vermek amaçlanmaktadır. Programı başarı ile tamamlayan öğrenciler, çağdaş ve nitelikli bilgiler ile donatılmış, pratik çözüm önerileri geliştirebilen, yeniliklere, gelişime, dönüşüme açık ve özgün fikirler geliştirebilen reklamcılar olacaktırlar.
İstihdam Durumları
Bu programdan mezun olan öğrenciler, hem özel sektör hem de kamu kurum ve kuruluşlarının halkla ilişkiler, pazarlama ve satış bölümlerinde çalışarak, işletmelerin tanıtım çabalarında uzman olarak görev alabilmektedirler. Aynı zamanda tam veya sınırlı hizmet sunan tüm reklam ajanslarında, medya planlama-satın alma şirketleri ve halkla ilişkiler şirketlerinde yönetici veya metin yazarı, yapımcı, müşteri temsilcisi, araştırmacı, stratejik planlamacı, danışman veya iletişim yönetmeni olarak çalışabilmektedirler.
Dikey Geçiş İmkanları
Program mezunları aşağıda bulunan lisans programlarına geçiş yapabilirler.
- Halkla İlişkiler
- Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
- Halkla İlişkiler ve Tanıtım
- İletişim
- İletişim Bilimleri
- Reklam Tasarımı ve İletişimi
- Reklamcılık
- Reklamcılık ve Halkla İlişkiler